Når kundernes behov og teknologien ændrer sig, og når konkurrenceforholdene og erhvervslivet forandres, har organisationerne behov for investering i og styring af den strategiske kultur for at kunne konkurrere.
Great Place to Work®s kvalitetsrådgivning om høj tillid udstikker en tydelig vej til at opbygge jeres helt særlige kultur med høj tillid som en konkurrencemæssig fordel. Ved at arbejde på tværs af alle trin i jeres organisation hjælper vores ekspertteam jer med at skabe en databaseret, specialtilpasset tilgang, der bruger kultur til at opfylde og overgå jeres forretningsmål. Resultatet er bæredygtig forandring, høj tillid og toppræstationer.
Tillid styrker præstationerne
For at kunne opbygge en stærk og bæredygtig organisation har I brug for en fantastisk strategi, fantastiske medarbejdere og en fantastisk kultur.

Vi har arbejdet med verdens bedste arbejdspladser i 30 år, og data viser, at organisationer, der har en kultur med en høj grad af tillid, konsekvent klarer sig bedre end konkurrenterne og på markedet i det hele taget. Der er en direkte forbindelse mellem kultur og præstationer - en organisation, der har fokus på præstationer på bekostning af alt andet, risikerer, at medarbejderne brænder ud, mens de organisationer, der har fokus på tillid med begrænset opmærksomhed på resultater og ansvarlighed, opnår en lavt præsterende bekvemmelighedskultur. Great Place to Work® samarbejder med organisationer om at forbedre organisationers rentabilitet og konkurrenceevne ved at udvikle arbejdspladskulturer og ledere kendetegnet ved fremragende resultater og en høj grad af tillid.
Højtpræsterende organisationer med en høj grad af tillid er mere innovative, udviser større forretningsmæssig fleksibilitet og hurtighed og opnår større kundetilfredshed. Samlet set gør dette arbejdsmiljø det nemmere at tiltrække, fastholde og belønne dygtige medarbejdere.
Køreplan for Great Place to Work®
At opbygge en højtpræsterende kultur med en høj grad af tillid er en rejse - og vi kender vejen. Organisationer opbygger en helt særlig højtpræsterende kultur med en høj grad af tillid ved at bruge Great Place to Work®s køreplansproces.
Vores rådgivning
En databaseret, strategisk tilgang til investering i og styring af kultur
Kultur er systematisk. For at ændre kulturen skal man arbejde på alle niveauer i en organisation og være opmærksom på, hvordan hvert niveau påvirker det næste. Med vores tilpassede kulturløsninger bruger vores erfarne kulturkonsulenter en langsigtet og systematisk tilgang for at skabe den kulturelle forandring, som jeres organisation behøver for at kunne opnå sine forretningsmæssige mål. Vores ekspertteam samarbejder med jer om opbygge jeres helt egen, højtpræserende kultur med en høj grad af tillid ved at tilpasse forretnings- og menneskerelaterede mål, evaluere og forstå aktuelle erfaringer og bruge dem til at udforme en handlingsstrategi og bæredygtig vision.
Kom i kontakt med vores kulturkonsulenter
Uanset om I lige er begyndt på rejsen, eller om I vil fortsætte og opretholde den helt særlige kultur, I har arbejdet på at skabe, kan Great Place to Work®’s kvalitetsrådgivning om høj tillid hjælpe jer med hurtigere at opnå jeres forretningsmæssige mål.